سوالات متداول فروشگاه
مراحل خرید از گلدپارت چگونه است؟
1.برای خرید هر محصول می توانید به بخش فروشگاه وارد شده و در دسته بندی مربوطه، محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین میتوانید در نوار جستجو که در منوی بالای سایت قرار دارد محصول مورد نظر را جستجو کرده و به سبد خرید اضافه کنید.
2.بعد از این که بر روی اضافه کردن به سبد خرید کلیک کنید، محصول به منو بالا سمت چپ که با نماد <سبد> مشخص شده است، اضافه خواهد شد و میتوانید محصول بعدی را به سبد خرید اضافه کنید.
3.بعد از این که محصولا یا محصولات مورد نظر را به سبد خرید اضافه کردید، بر روی دکمه تسویه حساب کلیک کرده تا به درگاه پرداخت وصل شوید.
4.در این مرحله باید فرم اطلاعات درخواستی را پر کنید و روش ارسال کالا را انتخاب کنید:
- ارسال اکسپرس: کالای خریداری شده در همان روز توسط پیک موتوری برای شما ارسال خواهد شد.فقط تهران و تا ساعت 17 هر روز. ارسال اکسپرس در روز های تعطیل غیر فعال است.
- ارسال با پیک: کالای خریداری شده نهایتا تا 3 روز کاری برای شما ارسال خواهد شد.
- تحویل درب فروشگاه: در این روش میتوانید با مراجعه حضوری، کالای خریداری شده را تحویل بگیرید.
4.با وارد کردن رمز و مشخصات کارتی خود خرید را کامل کنید.
نحوه ارسال کالا در گلدپارت چگونه است؟
در گلدپارت 3 روش ارسال وجود دارد:
- ارسال اکسپرس: کالای خریداری شده بلافاصله توسط پیک موتوری برای شما ارسال خواهد شد(فقط تهران).
- ارسال با پیک: کالای خریداری شده ظرف 1 تا نهایتا 3 روز کاری برای شما ارسال خواهد شد.
- تحویل درب فروشگاه: در این روش میتوانید با مراجعه حضوری، کالای خریداری شده را تحویل بگیرید.
آیا خرید از سایت های اینترنتی مانند گلدپارت امن است؟
متاسفانه گاها مشاده شده که بعضد از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی اقدام به کلاهبرداری از خریداران کرده و باعث بدنام شدن فضای کسب و کار اینترنتی می شوند.
ما برای جلب اعتماد و اطمینان شما مشتریان عزیز اقدام به کسب نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت کرده ایم تا شما بتوانید با خیال آسوده از ما خرید کنید.
در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟
امکان ثبت سفارش در تمامی ساعات شبانه روز وجود دارد. ارسال کالا هر روز از ساعت 9 صبح تا 18 انجام می شود.
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
بله، با مراجعه به فروشگاه میتوانید به صورت حضوری از ما خرید کنید.
آدرس ما: تهران ، خیابان آزادی ، خیابان شهیدان ( روبروی حبیب الهی ) برج زیتون واحد 27 تجاری
آیا امکان پرداخت درب منزل وجود دارد؟
بله اما در حال حاظر فقط برای همشهریان تهرانی این امکان وجود دارد.
آیا امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد؟
سعی ما بر این است که با انجام مشاوره و پشتیبانی آنلاین از این گونه موارد جلوگیری کنیم. اما در صورتی که قصد مرجوع کردن قطعه فروخته شده را داشته باشید، تا زمانی که قطعه فیش نخورده باشد، امکان مرجوعی وجود دارد.
سوالات متداول تعمیرگاه
مراحل سفارش تعمیر گلدپارت چگونه است؟
برای ثبت درخواست تعمیرات ابتدا باید فرم درخواست تعمیر را پر کنید.
بعد از پر کردن فرم، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و درمورد اشکال و خرابی دستگاه از شما سوالاتی را خواهند پرسید.
در صورتی که خرابی دستگاه شما نیاز به تعمیرکار داشته باشد، کارشناسان ما جهت تعیین وقت و اعلام هزینه احتمالی با شما هماهنگی های لازم را انجام خواهند داد.
نحوه حضور سرویس کار چگونه است؟
تمامی هماهنگی ها بین مشتریان و سرویس کاران، طبق ساعات درخواستی مشتریان صورت میگیرد.
سرویس کاران و تعمیرکاران ما موظف هستند در ساعت مقرر شده درب منزل مشتری حضور داشته باشند.
گارانتی تعمیرات گلدپارت چگونه است؟
ضمانت برای تعمیرات بسته به نوع خدمت ارائه شده، نوع دستگاه، نوع قطعه تعویضی و چند فاکتور دیگر، متفاوت می باشد. تعمیرات ما دارای حداقل 6 ماه الی 5 سال گارانتی می باشند.
آیا امکان مراجعه حضوری وجود دارد؟
بله، شما می توانید با مراجعه حضوری به تعمیرگاه ما، در هزینه ایاب و ذهاب صرفه جویی کنید.